Jei vertintume skaičius, kiek mokinių pasirenka laikyti valstybinius biologijos brandos egzaminus, matytume, kad jų yra iš tiesų nemažai. Kita vertus, nesunku pastebėti, kad tikrai ne visi iš jų turi progą džiaugtis sužinoję savo įvertinimus – dažnas lieka nepatenkintas rezultatais. Kodėl taip nutinka? Žinoma, ko gero, būtų galima išvardinti tikrai ne vieną priežastį, tačiau ne vienas biologijos korepetitorius pažymi, kad klaidos būna padarytos besimokant. Taigi, kitais žodžiais tariant, jei norite, biologijos egzamino rezultatai jus džiugintų, apie tai reikėtų pradėti galvoti ir vardan to reikėtų stengtis kur kas anksčiau, t.y., tuomet, kai pradedate mokytis. Tad, biologijos korepetitoriai įvardija, kokių klaidų nereikėtų daryti mokantis. 

Pamirštama pakartoti tai, kas buvo išmokta

Ne vienas biologijos korepetitorius prasitaria, kad jam puikiai yra pažįstamos situacijos, kuomet vos tik pamokai pasibaigus, mokiniai čiumpa kuprines, šalikus ir lekia pro duris. Žinoma, šie jaunuoliai turi daugybę planų, darbų bei idėjų, tad delsti nėra kada, vis tik, reikėtų surasti laiko vienam veiksmui atlikti. Tai – išmoktos medžiagos pakartojimas. Biologijos korepetitoriai pripažįsta, kad, jei mokiniai surastų nors 5 minutes pakartoti viską, ką išmoko per pamoką, informaciją įsimintų kur kas geriau, o mokymosi bei egzaminų rezultatai būtų kur kas geresni.

Siūloma į gamtą žiūrėti kitaip

Ne paslaptis, kad dažnas jaunas žmogus iš tiesų mėgsta leisti laiką gamtoje, tačiau ne vienas biologijos korepetitorius pažymi, kad, jei jaunuoliai pradėtų į ją žiūrėti kitaip, tai biologiją mokytis būtų kur kas įdomiau, o rezultatai džiugintų labiau. Mokytojai teigia, kad leidžiant laiką gamtoje, reikėtų ne vien tik mėgautis buvimu, bet ir nepamiršti ir arti apžiūrėti, kaip atrodo augalai ar vabzdžiai, apie kuriuos rašoma knygose.

Verta daugiau lankytis užsienio interneto svetainėse

Biologijos korepetitoriai pripažįsta, kad šiandien jau yra daug  interneto svetainių, kurios skirtos besidomintiems biologija bei planuojantiems laikyti egzaminą. Vis tik, taip pat teigiama, kad mūsų šalies moksleiviai per mažai dėmesio skiria šioms svetainėms. Tad, jei jose lankytųsi dažniau ir jų turiniu domėtųsi labiau, būtų galima sulaukti geresnių rezultatų.